szkolenia techniczne i konferencje sponsorowane

szkolenia techniczne?

Szkolenie techniczne to spotkanie lub cykl spotkań mających na celu wypromowanie produktu, przedstawienie jego zalet i  specyfikacji technicznych, a także poznanie opinii i informacji zwrotnych potencjalnych odbiorców lub projektantów dotyczących promowanej technologii lub materiałów budowlanych.
szkolenia budowalne, wzmocnienie podłoża, hale, prawo budowlane, prawo kontraktowe, zmiany w przepisach o wyrobach budowalnych

szkolenia produktowe

szkolenia produktowe – zalety:

-  dotarcie do wyselekcjowanego grona potencjalnych odbiorców

–  dokładne przedstawienie produktu oraz możlwoście jego aplikacji

-  możlwość otrzymania natychmiastowej informacji zwrotnej dotyczącej prezentowanej technologii

–  szansa na wypromowanie produktu lub grupy produktów oraz technologii w szeroko rozumianej branży budowlanej

co zyskujemy poprzez dodatkowe spotkania promocyjne?

0
od klilku do kilkunastu procent wzrostu sprzedaży
0
nowi klienci lub większe zamówienia
0
skuteczne działania PR-owe i marketingowe
0
adekwatna reklama i dotarcie do odbiorców

 szkolenia produktowe

 Szkolenia produktowe i konferencje sponsorowane to połączenie spotkania branżowego i szkolenia technicznego. Głównym tematem spotkanie jest prezentacja  produktów ( wraz ze specyfikacją i zastosowaniem) jako samodzielnym elementów lub współpracujących ze sobą systemów. Dla organizowanych spotkań poza jej merytoryczną częścią ważna jest ciekawa forma realizacji w połączeniu z ciekawą okolicą  i wygodną bazą konferencyjną. W trakcie przygotowawaczej zwracamy szczególną uwagę na merytoryczne przygotowanie materiałów oraz ich przystępność oraz ciekawą szatę graficzną.  Szkolenia produktowe rekomendujemy dla produktów, które dopiero wchodzą na polski rynek, w celu zapoznania obecnych klientów z nowościami w Państwa firmie jak i dla produktów, które cieszą się popularnością na rynku, jednak istotne jest zwiększenie rozpoznawalności marki lub lepsze przedstawienie jego aplikacji.

konferencja powodziowa, ochrona powodziowa, konferencja rewitalizacja w gminach

konferencje sponsorowane

 

konferencje sponsorowane 

Elemetnem skutecznego marketingu w branży budowlanej i około budowlanej jest zaprezentownie nowych produktów czy rozwiązań szerszemu gronu odbiorców. Celem konferencji jest „spotkanie” z produktem, budowanie zaufania do technologii, podnoszenie wiedzy specjalistycznej na temat branży.  Zadania te są realizowane poprzez prezentowanie i komentowanie specyfikacji, możliwości aplikacji i zysków dla wykorzystywanej technologii w trakcie trwania event’u. Konfrencje specjalistyczne pozwalają na stworzenie relacji z odbiorcami produktów poznania ich opinii i uwag na temat współpracy oraz przekonanie ich do szerszego asortymentu firmy, która jest organizatorem konferencji sponsorowanych. 

zapytaj

zapytaj o szkolenie produktowe lub konferencję sponsorowaną dla Ciebie lub Twoje firmy

zapytaj